Performant en gebruiksvriendelijk

Een Telenet Business-technieker komt bij u langs voor de installatie (configuratie) van de nieuwe telefoontoestellen. Hij installeert samen met u de IP-telefoons en voorziet de configuratie van de dienst(en).

Dit houdt in dat de technieker nummers toekent aan gebruikers, toestellen koppelt aan deze gebruikers en samen met u de configuratie van de door u gewenste functionaliteit doorloopt.
Zo bent u zeker dat na zijn vertrek alles werkt zoals het moet.

Nadien kan u altijd nog zelf uw configuratie verder verfijnen en aanpassen via uw beveiligde website (portaal).

De activatie, installatie en configuratie is gratis tem 30 november 2017, waardoor u een reële kost van 250 euro uitspaart.

Met FreePhone Business belt u via het strafste netwerk van Vlaanderen: Business Fibernet van Telenet

Hierdoor heeft u geen aparte telefoonlijn meer nodig en dus ook geen overbodige kabels

De IP telefoontoestellen huurt u bij Telenet.

 

U huurt uw toestellen bij Telenet  

FreePhone Business is een vaste telefonieoplossing(IP) voor bedrijven tot 20 medewerkers. Het werkt net zoals een telefooncentrale (PBX), maar dan in de cloud. Deze oplossing biedt meer functionaliteiten dan een klassieke lijn.

  • Met FreePhone Business belt u 24/7 onbeperkt naar vaste en mobiele lijnen in België en belt u 1000 minuten naar vaste en mobiele lijnen binnen Europa, Canada en VS.
  • U kan één algemeen vast nummer instellen (bedrijfstelefoonnummer) en elke werknemer heeft zijn eigen nummer. Als zaakvoerder kan u 3 nummers instellen (hoofdnummer, eigen nummer, fax).
  • U kiest zelf welk telefoonnummer u zichtbaar/bekend wil maken (uw eigen nummer of het algemeen nummer). U kan uw klanten bijvoorbeeld enkel uw algemeen nummer laten zien in plaats van uw mobiel nummer. Zo kiest u zelf of u gestoord wil worden.
  • Voicemails (openingsuren, langere afwezigheid, vakantie, out-of-office) en welkomstboodschap (tijdens de werkuren) kunnen gemakkelijk ingesteld worden voor het algemeen nummer van uw bedrijf en voor de nummers van uw medewerkers.
  • U kan oproepen manueel of automatisch doorschakelen of afleiden naar andere medewerkers of voicemail (indien bezet, bij geen antwoord, na x aantal seconden, indien niet bereikbaar, bij vakantieperiode, na sluitingstijd of niet-storenknop).
  • Er kan een keuzemenu of wachtrij, met wachtmuziek en welkomstbericht, ingesteld worden voor het algemeen nummer.
  • U kan zelf alle functionaliteiten beheren en instellen(configureren) via een beveiligde website (portaal).
  • U kan telefoonnummers in bulk toevoegen aan uw contacten.
  • U betaalt een vaste maandelijkse kost per gebruiker(inclusief updates en onderhoud).
  • U kan uw vaste telefonie uitbreiden naar maximum 20 gebruikers als u uw zaak uitbreidt.